ثبات در بازارهای جهانی طلا
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

قیمت جهانی طلا که طی هفته گذشته با افزایش روبرو شده بود بار دیگر امروز دوشنبه نیز تحت تاثیر گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار اشتغال با نوسان جزئی مواجه شد.

بازارهای جهانی طلا.اونس طلا.قیمت طلا.وزارت کار.ذخایر طلا.تن طلا

به نقل از رویترز، قیمت طلا که هفته گذشته به علت نگرانی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به افزایش نرخ بهره آمریکا با کاهش روبرو شده و به کمتر از 1300 دلار رسیده بود بار دیگر روند صعودی خود را از روز جمعه پس از انتشار گزارش وزارت کار آمریکا آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا طی هفته گذشته با رشد 0.7 درصدی روبرو شد تا این فلز زرد برای نخستین بار در 3 هفته گذشته با افزایش مواجه شده باشد.

قیمت هر اونس طلا امروز دوشنبه با 0.1 درصد افزایش به بیش از 1303 دلار رسیده است. قیمت طلا روز جمعه نیز با رشد 1.2 درصدی روبرو شده بود.

گزارش وزارت کار آمریکا نشان می دهد که اقتصاد این کشور طی ماه مارس 192 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. این رقم کمتر از 200 هزار فرصت شغلی است که کارشناسان اقتصادی پیش از این پیش بینی کرده بودند.

بانک مرکزی عراق نیز اعلام کرد میزان ذخایر طلای این کشور به بیش از 90 تن رسیده است. این کشور طی دو ماه گذشته بیش از 60 تن طلا خریداری کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی